ЦНАП в смт Новодонецьке поновив роботу
Відновлено функціонування реєстру територіальної громади в Центрі надання адміністративних послуг смт Новодонецьке з 02.12.2022 року.
Час прийому суб’єктів звернень відділом надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру виконавчого комітету Новодонецької селищної ради на час дії військового стану:
з понеділка по п’ятницю.
Понеділок – четвер з 8.00 до 15.30
П’ятниця – з 8.00 до 15.00
Субота, неділя – вихідні дні.
КОНТАКТИ:
Начальник відділу ЦНАП: Золотоверхова Галина Олександрівна тел. 066 0889901
Електронна пошта: ndcnap@ukr.net
Поштова адреса: смт Новодонецьке, Краматорський район, Донецька область, 85010, Відділ надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру Новодонецької селищної ради.
Адміністративні послуги, які надаються через ЦНАП в смт Новодонецьке:
- Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої;
- Реєстрація місця проживання/перебування особи;
- Зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи;
- Реєстрація місця проживання /перебування малолітньої дитини;
- Зняття з реєстрації місця проживання/перебування малолітньої дитини;
- Видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
- Видача витягу з Реєстру територіальної громади;
- Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб на вугілля;
- Видача довідки про реєстрацію місця проживання померлого, у тому числі про проживаючих разом з померлим за однією адресою;
- Внесення інформації про особу до Реєстру громади;
- Внесення змін до інформації про особу до Реєстру громади;
- Видача довідки про відсутність відомостей про реєстрацію місця проживання особи;
- Видача довідки про реєстрацію та проживання особи станом на 15.04.1991 року;
- Видача довідки про фактичне місце проживання.