Реєстрація та використання РРО/ПРРО на «гарячій лінії» в Олександрівській ДПІ.
Днями Олександрівською ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області для представників бізнесу було проведено сеанс телефонного звязку «гаряча лінія» з актуальних питань реєстрації та використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі-РРО/ПРРО).
На запитання платників податків відповідала старший державний інспектор ДПІ Людмила Гойдик.
Платники, що телефонували, цікавились яка послідовність дій має бути здійснена для реєстрації ПРРО; як подати дані щодо господарської одиниці та як зареєструвати касира.
Посадовець повідомила, що субєкт господарювання, який має намір зареєструвати ПРРО, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі, також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватися ПРРО, про яку субєкт господарювання повідомляє контролюючий орган шляхом подання заяви за формою 20-ОПП (код форми J/F1312005).
Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою №1-ПРРО (J/F1316605), що подається в електронній формі за основним місцем обліку субєкта господарювання через Електронний кабінет або іншими зручними програмами, які використовують субєкти господарювання для подання звітності.
Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись субєктом господарювання.
Субєкт господарювання може проводити розрахункові операції на ПРРО самостійно або визначити уповноважених осіб (касирів) подавши Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО за формою 5-ПРРО (J/F1391802).
Також, для тих платників, які застосовують РРО/ПРРО було розяснено, що внесеними змінами в законодавство фізичним особам - підприємцям - спрощенцям дозволили зазначати назву товару (послуги) у фіскальних касових чеках у спрощеному вигляді, що відображає споживчі ознаки товару (послуги) та ідентифікує належність такого товару (послуги) до товарної групи чи послуги.
Під час гарячої лінії платники отримали вичерпні відповіді на всі питання.