ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ ОНЛАЙН?
Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Для цього авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відеоінструкція — за посиланням https://t1p.de/ndjke.
У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу», оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:
паспорт заявника;
ідентифікаційний номер;
інші необхідні документи.
При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:
розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
Стан опрацювання заяви на призначення субсидії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Заощаджуйте свій час та користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України не виходячи з дому!
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
сайт — https://www.pfu.gov.ua/dn,
фейсбук-сторінка — https://www.facebook.com/dn.pfy,
телеграм-канал — https://t.me/PensFond_dn,
ютуб-канал — https://www.youtube.com/@gu_pfu_dn,
TikTok — https://www.tiktok.com/@gu_pfu_dn,
інстаграм — https://www.instagram.com/gu.pfu.dn.