Нагадуємо суб’єктам господарювання про необхідність спілкування державною мовою у сфері обслуговування споживачів.
Цього вимагає Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Згідно статті 30 цього Закону, всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги, у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, українською мовою. Проте, на прохання клієнта, його можна обслуговувати іншою, прийнятною для сторін, мовою.
Тож, звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, готельного бізнесу, автозаправних станцій тощо на необхідність неухильного дотримання вимог Закону.
Крім того, повідомляємо, що у разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою, споживачі можуть звернутися до Уповноваженого із захисту державної мови за адресою: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, або надіслати скаргу за допомогою електронної форми https://mova-ombudsman.gov.ua/povidomiti-pro-porushennya