Трудовий архів продовжує працювати в умовах воєнного стану та надає послуги громадянам – відпрацьовує запити соціально-правового характеру.
До уваги мешканців Новодонецької територіальної громади .
Трудовий архів Новодонецької селищної ради повідомляє, що документи ліквідованих (закритих) підприємств, які раніше територіально знаходилися на землях новоствореної Новодонецької селищної територіальної громади, зберігаються в Трудовому архіві Новодонецької селищної ради.
Трудовий архів продовжує працювати в умовах воєнного стану та надає послуги громадянам – відпрацьовує запити соціально-правового характеру.
Для отримання довідок про підтвердження трудового стажу, довідки про розмір заробітної плати та атестацію робочих місць, ви можете звернутися до Трудового архіву Новодонецької селищної ради, як особисто так і дистанційно, а також до ЦНАП у селищі Новодонецьке.
Email: trud.arh.nd@dn.gov.ua
Директор: Іванова Тетяна Іванівна, тел.+380503488657
Перелік документів,
необхідних для отримання архівних довідок
Заява на отримання запитів соціально-правового характеру (довідки про заробітну плату, підтвердження трудового стажу, атестацію робочих місць) із зазначенням реквізитів документу, що посвідчує особу, прізвища, імені, по батькові, місця проживання (для фізичної особи), найменування організації, її місцезнаходження (для юридичної особи), теми (запитання), хронологічних рамок запитуваної інформації.
Копія паспорта (перша, друга сторінки та сторінка з реєстрацією місця проживання).
Копія трудової книжки (перша сторінка та весь період роботи на зазначеному підприємстві) або зазначаються записи з трудової книжки (вказуючи назви підприємств, їх зміни, перейменування, місцезнаходження, дати прийняття та звільнення з роботи, номери наказів, перелік займаних посад).
При зміні прізвища, імені – копія свідоцтва про одруження або про зміну прізвища.
При замовленні довідки, необхідної для оформлення пенсії по втраті годувальника - копія свідоцтва про смерть.